Kuidas maitsestatud kohviga uue generatsiooni tarbijaid püüda
Starbucks on alates 2003. aastast müünud üle 420 miljoni pumpkin spice latte, teenides hinnanguliselt 2 miljardit dollarit tulu. Igal hooajal kerkivad kohvikutes üle maailma (ja ka meie armsal kodumaal Eestis) esile uued maitsed soolakaramellist kookoseni ja passionviljast vaniljeni. Paljud baristad armastavad ise puhtaid maitseid ning peavad vahel isegi piima lisamist kohvile liigseks, kuid turu trendidele ei ole mõtet vastutuult liikuda.
Ennustatakse, et maailma maitsestatud kohvi turg jätkab igaaastast kasvamist umbes, jõudes 2028. aastaks 8,6 miljardi dollarini. Maitsestatud jooke kasutatakse tihti kui turundusvahendit, mis kohvi uuele generatsioonile põnevamaks muudab ning nõudlus maitsestatud kohvide järele näitab, et järgmine põlvkond otsib oma kohvitassis midagi erilist.