KÕIK UUDISED

MONIN – naturaalse tippkvaliteedi eestvedaja

2024. aasta 2. Jaanuar #MONIN #toode 

Juba üle saja aasta on MONIN toonud turule uudseid tooteid ning on tänaseks läbi hea töö kasvanud maailma joogispetsialistide poolt kõige valitumaks brändiks. Ettevõtte eesmärgiks on alati olnud aidata enda klientidel – kohvikutel, baaridel, restoranidel ja rahvusvahelistel kiirtoidukettidel - suurepäraseid, trendikaid ja populaarseid jooke luua. Väga heade toodete loomise eeltingimuseks on ettevõtte põhiväärtuste järgimine, mille hulka kuulub ka ökosüsteemi panustamine, et meie koduplaneedi keskkond säiliks ja paraneks. Globaalne soojenemine ja selle tagajärjed puudutavad meid kõiki ning MONIN soovib ehitada ettevõtet, mis lisaks majanduseesmärkide täitmisele kaasab oma ärisse ka keskkonna- ja sotsiaalküsimused. Kuidas nad seda teevad?

MONIN on nii maailma, kui ka Eesti turul teada-tuntud bränd oma sadade maitsetega – siirupid, püreed, kontsentraadid ja dessertkastmed – iga barista, baarmen ja magusasõber on nende toodetega tuttav. Kuid lisaks heale maitsele on brändi südameasjadeks ka jätkusuutlikkus ja looduslähedus. Ettevõtte missiooniks on „Garanteerida ainult looduslikud koostisosad koos vastutustundliku hanke ja tootmisega.“

Toit ja jook olgu loodusest pärit!

MONIN armastab päris toitu ja päris toit on pärit loodusest. MONIN eesmärgiks on kasutada 100% naturaalseid tooraineid. Fookuses on naturaalsed preemiumtooted ning suuremas mahus lisanduvad madala suhkrusisaldusega ja ilma lisatud suhkruta tootesarjad. Juba täna on 100% maitsetest täiesti naturaalsed, kasutuses pole ühtki geneetiliselt muundatud koostisosa, 85% värvidest on naturaalsed (ülejäänud värvide naturaalseks muutmise arendustöö on käimas) ning siirupites pole kasutusel ühtki tehislikku säilitusainet).


2023. aasta lõpu seis lisaainete kasutamisel MONIN toodetes. 

Vastutustundlik hankimine

MONIN hangib toorainet partneritelt, kelle tegevus on läbipaistev, vastutustundlik ning tarneahelat on võimalik täielikult jälgida. Kliimakriis toob endaga kaasa põllumajandustoodangu kõikumised ning sellises olukorras on tarneahelate jätkusuutlikkuse toetamine hädavajalik. MONIN toetab toorainete tootjaid, kes rakendavad kliimamuutuste tagajärjega arvestavaid põllumajandustavasid.
Muu hulgas toetab MONIN 1000 tarnija üleminekut agroökoloogiale aastaks 2030.

Keskkond ja kliimakriis

MONIN on kliimakriisist vägagi teadlik ning tegeleb aktiivselt probleemi lahendamisega. Suureks ülemaailmseks eesmärgiks on süsinikdioksiidi heitkoguste vähendamine ning vee-ja energiaressursside mõistlik kasutamine Prantsusmaal asuvas tehases. Süsinikujalajälje arvutused teostati aastal 2020 ning kümne aastaga on plaan kasvuhoonegaaside kogust 50% võrra vähendada.
Samuti on aastaks 2030 kasutada tehases vähemalt 30% taastuvenergiat. Vee kasutamisel on eesmärgiks saavutada nullkulu seda töödeldes ja taaskasutades.  

Kogukonnad

MONIN suureks fookuseks on kogukonna toetamine. Baarmenid, baristad ning teised HoReCa töötajad aitavad MONIN sõnumeid edasi viia ning omalt poolt toetatakse ka neid – koostööd koolidega, koolitused, võistlused ja muu on MONIN DNA-sse sisse kirjutatud. MONIN CUP Estonia tuleb taas ka sellel aastal!

Vaata MONIN jätkusuutlikkuse detaile siit

Gemoss one MONIN ametlik maaletooja Eestis. Küsi julgelt pakkumist või koolitust oma müügiesindajalt. Kõik MONIN tooted leiad siit


Sarnased retseptid